Het duurt nog even, maar in oktober vindt er weer een nieuwe editie plaats van het Amsterdam Dance Event (ADE).
Armin van Buuren heeft de eer om ADE te openen in de Gashouder. Deze locatie was een jaar lang gesloten in verband met renovatiewerkzaamheden. Armin treedt dan op met Benwal. De Groningse DJ, die in het verleden nog een keer te gast was in Megabeat Club, is inmiddels woonachtig in Amsterdam en won een paar jaar geleden de Popprijs Talent Award tijdens Eurosonic/Noorderslag en trad al op tijdens Awakenings en A State Of Trance. Benwal en Armin zijn geen onbekenden van elkaar: tijdens het 750-jarig bestaan van Amsterdam traden de heren ook al samen op. De voorverkoop voor het optreden tijdens ADE is inmiddels gestart. Het feestje van Armin en Benwal vindt plaats op 21 oktober aanstaande.
Hits of Post 20 Viewed





