De dancechoice van vanavond komt uit Oekraïne: In 2014 ontmoeten de DJ’s Artur Kryvenko en Vitaliy “Batish” Limarenko elkaar in een plaatselijke club. De heren bleken dezelfde muzieksmaak te hebben en begonnen samen met muziek produceren. En met succes: een van hun eerste release werdt opgepikt door Richie Hawtin. Onder de naam ARTBAT hebben ze een eigen sound weten te ontwikkelen, en wonnen ze meerdere awards. Ze traden al op met Armin van Buuren, Miss Monique en Camelphat. Vijf jaar geleden lanceerden ze hun eigen platenlabel Upperground, waar ook de dancechoice vorige week op uitkwam. Hun nieuwste samenwerking is met de formatie SIX40TWO. Wie hierachter zitten is niet bekend, maar vermoedelijk collega artiesten uit hun thuisland Oekraïne.
Hits of Post 15 Viewed






